ÚP Plzeň – výtah
Základní informace
Název zadávacího postupu
ÚP Plzeň – výtah
Systémové číslo NEN
N006/25/V00001189
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00001189
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 01. 2025 13:42
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
04. 02. 2025 09:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Michal
Příjmení
Budweiser
Michal.Budweiser@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 377169423
Telefon 2
+420 734643957
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění zakázky je vypracování dvoustupňové projektové dokumentace pro povolení záměru, resp. stavební povolení (dále jen "DSP") a dokumentace pro provedení stavby (dále jen "DPS"), včetně vypracování souhrnného položkového soupisu stavebních prací a výkazu výměr a vypracování oceněného výkazu výměr, zjištění technického stavu a stavebně technického průzkumu po potřeby zpracování projektové dokumentace, zajištění inženýrské činnosti, včetně zajištění pravomocného stavebního povolení a zajištění autorského dozoru při provádění prací na investiční akci "ÚP Plzeň – výtah“ v budově na adrese Radobyčická 1313/14, 301 00 Plzeň", parcelní čísla 6330, v katastrálním území LV 60000, pro obec Plzeň. Realizace díla bude probíhat v souladu s pokyny Objednatele, dále dle obecně závazných právních předpisů, ČSN, ostatních norem a metodik upravujících zpracování projektové dokumentace, výkon inženýrských činností a zajištění autorského dozoru projektanta. Podrobný popis díla je uveden v příloze č. 1 - Rozsah plánovaných stavebních prací. Dílo je rozděleno na tyto části: A) Přípravná část Zhotovitel zajistí: 1) Vypracování DSP zahrnuje provedení všech profesních výkonů pro zpracování a sestavení projektové dokumentace k žádosti o povolení záměru, resp. stavební povolení, a to zejména: zjištění technického stavu a stavebně technického průzkumu po potřeby zpracování projektové dokumentace vypracování DSP ve složení: textová část dokumentace, výkresová část dokumentace; zpracování a sestavení dokumentace k žádosti o stavební povolení předkládané ke stavebnímu řízení na příslušný stavební úřad; stanovení předpokládané doby realizace stavby a potřeby zajištění koordinátora BOZP popř. plán BOZP. 2) Inženýrská činnost zahrnuje veškeré nutné úkony směřující k vydání správního rozhodnutí potřebného pro povolení záměru (povolení stavby). Spočívá v zajištění stanovisek dotčených orgánů státní správy a ostatních účastníků stavebního řízení. Konečná vyjádření a požadavky ze správních řízení budou zapracovány do projektových dokumentací. Součástí předmětu plnění bude také zpracování všech potřebných stavebně-technických průzkumů a odborných posudků v rozsahu nutném pro zpracování dokumentací. V případě vrácení podané žádosti na příslušném úřadě či dokumentace k přepracování, doplnění nebo úpravě je Zhotovitel povinen provést požadované přepracování, doplnění nebo úpravu bez nároku na jakékoliv další finanční plnění. 3) Vypracování DPS zahrnuje provedení všech profesních výkonů pro zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby, a to zejména: • vypracování DPS: textová část dokumentace, výkresová část dokumentace; • zapracování případných podmínek pro provedení stavebních prací stanovených stavebním úřadem či dotčenými orgány; • vypracování stavebně-technických specifikací k DPS stavby a jejich využití pro výběr zhotovitele stavby; • propracování dokumentace až do úrovně jednoznačně určující požadavky na kvalitu a charakteristické vlastnosti stavby a instalovaných předmětů a zařízení; • spolupráce s Objednatelem při výběru materiálů a jejich použití. 4) Vypracování souhrnného položkového soupisu stavebních prací včetně výkazu výměr a vypracování oceněného výkazu výměr, dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, v platném znění, jako podklad pro provedení veřejné zakázky. B) Realizační část Zhotovitel zajistí: Zajištění autorského dozoru po celou dobu realizace stavby, účast při zajištění kolaudace stavby, včetně zajištění veškerých potřebných dokumentů ke kolaudaci. Zhotovitel bude pro Objednatele v souladu s jeho pokyny provádět služby autorského dozoru při realizaci prací na základě zpracovaných dokumentací. Autorský dozor je povinen při svém výkonu činnosti spolupracovat se stavebním dozorem stavebníka, tj. Objednatele. Provádění autorského dozoru při realizaci bude zajištěno v rozsahu: • kontrola dodržování dokumentace DSP a DPS v průběhu realizace akce, jak z hlediska vlastního provádění, tak také z hlediska postupu a respektování podmínek; • posuzování návrhů zhotovitele stavby na případné odchylky a změny týkající se dokumentace; • navrhování a projednávání změn a odchylek od vlastního řešení projektu, která mohou přispět ke zvýšení efektivnosti dříve přijatého řešení nebo ke snížení či odstranění definovaných rizik projektu, včetně účasti na souvisejících změnových řízeních; • operativní zpracování návrhů přijatých drobných úprav a změn dokumentace a projednání postupů a podmínek prací na změnách většího rozsahu, včetně účasti na souvisejících změnových řízeních; • účast na kontrolních dnech; • účast na místě plnění dle požadavků Objednatele; • účast na veřejnoprávních řízeních a jednáních za účelem ujasnění nebo vysvětlení souvislostí s příslušnou částí dokumentace, popř. s jejími navrhovanými či přijatými změnami; • dozor při případném zpracování výrobní dokumentace k zabezpečení souladu s dokumentací DSP a DPS; • bezodkladné informování Objednatele o jakýchkoli chybách či nedostatcích zjištěných během dozoru a zpracování návrhů na jejich odstranění; • kontrola dokumentace skutečného provedení akce, protokolů a dokladů o provedených zkouškách; • spolupráce s pracovníkem technického dozoru investora a koordinátorem bezpečnosti práce na staveništi v průběhu provádění akce; • další potřebné činnosti ke kompletnímu a zdárnému dokončení veřejné zakázky; • spolupráce při zajištění přejímacího řízení; • dohled nad odstraněním vad a nedodělků; • vedení záznamů o provádění AD ve stavebním deníku; • zpracování závěrečné zprávy autorského dozoru s prohlášením, že veřejná zakázka byla provedena dle zpracované dokumentace, včetně změn schválených v průběhu realizace akce. Předmětem díla jsou rovněž činnosti a práce, které nejsou výše uvedeny, ale o kterých Zhotovitel věděl nebo podle svých odborných znalostí vědět měl anebo mohl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení díla dané povahy třeba a dále, které jsou s řádným provedením díla nutně spojeny a vyplývají ze standardní praxe realizace děl analogického charakteru, přičemž provedení těchto prací nezvyšuje cenu za provedení díla. Ostatní podrobnosti k zakázce jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.
Kód z číselníku NIPEZ
71320000-7
Název z číselníku NIPEZ
Technické projektování
Hlavní místo plnění
Plzeňský kraj
Kód z číselníku CPV
71320000-7
Název z číselníku CPV
Technické projektování
Název předmětu
Technické projektování
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění smlouvy je budova na adrese Radobyčická 1313/14, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň. Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 23.1.2025 od 10:00. Sraz účastníků je před budovou Radobyčická 1313/14, 301 00 Plzeň.
Položky předmětu
Místo plnění
CZ032 | Plzeňský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
16. 01. 2025 13:42 | Uveřejnění zadávacích podmínek |