ÚP Plzeň – výtah

Základní informace


Název zadávacího postupu

ÚP Plzeň – výtah

Systémové číslo NEN

N006/25/V00001189

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00001189

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 01. 2025 13:42

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

04. 02. 2025 09:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Michal

Příjmení

Budweiser

E-mail

Michal.Budweiser@uzsvm.cz

Telefon 1

+420 377169423

Telefon 2

+420 734643957

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění zakázky je vypracování dvoustupňové projektové dokumentace pro povolení záměru, resp. stavební povolení (dále jen "DSP") a dokumentace pro provedení stavby (dále jen "DPS"), včetně vypracování souhrnného položkového soupisu stavebních prací a výkazu výměr a vypracování oceněného výkazu výměr, zjištění technického stavu a stavebně technického průzkumu po potřeby zpracování projektové dokumentace, zajištění inženýrské činnosti, včetně zajištění pravomocného stavebního povolení a zajištění autorského dozoru při provádění prací na investiční akci "ÚP Plzeň – výtah“ v budově na adrese Radobyčická 1313/14, 301 00 Plzeň", parcelní čísla 6330, v katastrálním území LV 60000, pro obec Plzeň. Realizace díla bude probíhat v souladu s pokyny Objednatele, dále dle obecně závazných právních předpisů, ČSN, ostatních norem a metodik upravujících zpracování projektové dokumentace, výkon inženýrských činností a zajištění autorského dozoru projektanta. Podrobný popis díla je uveden v příloze č. 1 - Rozsah plánovaných stavebních prací. Dílo je rozděleno na tyto části: A) Přípravná část Zhotovitel zajistí: 1) Vypracování DSP zahrnuje provedení všech profesních výkonů pro zpracování a sestavení projektové dokumentace k žádosti o povolení záměru, resp. stavební povolení, a to zejména: zjištění technického stavu a stavebně technického průzkumu po potřeby zpracování projektové dokumentace vypracování DSP ve složení: textová část dokumentace, výkresová část dokumentace; zpracování a sestavení dokumentace k žádosti o stavební povolení předkládané ke stavebnímu řízení na příslušný stavební úřad; stanovení předpokládané doby realizace stavby a potřeby zajištění koordinátora BOZP popř. plán BOZP. 2) Inženýrská činnost zahrnuje veškeré nutné úkony směřující k vydání správního rozhodnutí potřebného pro povolení záměru (povolení stavby). Spočívá v zajištění stanovisek dotčených orgánů státní správy a ostatních účastníků stavebního řízení. Konečná vyjádření a požadavky ze správních řízení budou zapracovány do projektových dokumentací. Součástí předmětu plnění bude také zpracování všech potřebných stavebně-technických průzkumů a odborných posudků v rozsahu nutném pro zpracování dokumentací. V případě vrácení podané žádosti na příslušném úřadě či dokumentace k přepracování, doplnění nebo úpravě je Zhotovitel povinen provést požadované přepracování, doplnění nebo úpravu bez nároku na jakékoliv další finanční plnění. 3) Vypracování DPS zahrnuje provedení všech profesních výkonů pro zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby, a to zejména: • vypracování DPS: textová část dokumentace, výkresová část dokumentace; • zapracování případných podmínek pro provedení stavebních prací stanovených stavebním úřadem či dotčenými orgány; • vypracování stavebně-technických specifikací k DPS stavby a jejich využití pro výběr zhotovitele stavby; • propracování dokumentace až do úrovně jednoznačně určující požadavky na kvalitu a charakteristické vlastnosti stavby a instalovaných předmětů a zařízení; • spolupráce s Objednatelem při výběru materiálů a jejich použití. 4) Vypracování souhrnného položkového soupisu stavebních prací včetně výkazu výměr a vypracování oceněného výkazu výměr, dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, v platném znění, jako podklad pro provedení veřejné zakázky. B) Realizační část Zhotovitel zajistí: Zajištění autorského dozoru po celou dobu realizace stavby, účast při zajištění kolaudace stavby, včetně zajištění veškerých potřebných dokumentů ke kolaudaci. Zhotovitel bude pro Objednatele v souladu s jeho pokyny provádět služby autorského dozoru při realizaci prací na základě zpracovaných dokumentací. Autorský dozor je povinen při svém výkonu činnosti spolupracovat se stavebním dozorem stavebníka, tj. Objednatele. Provádění autorského dozoru při realizaci bude zajištěno v rozsahu: • kontrola dodržování dokumentace DSP a DPS v průběhu realizace akce, jak z hlediska vlastního provádění, tak také z hlediska postupu a respektování podmínek; • posuzování návrhů zhotovitele stavby na případné odchylky a změny týkající se dokumentace; • navrhování a projednávání změn a odchylek od vlastního řešení projektu, která mohou přispět ke zvýšení efektivnosti dříve přijatého řešení nebo ke snížení či odstranění definovaných rizik projektu, včetně účasti na souvisejících změnových řízeních; • operativní zpracování návrhů přijatých drobných úprav a změn dokumentace a projednání postupů a podmínek prací na změnách většího rozsahu, včetně účasti na souvisejících změnových řízeních; • účast na kontrolních dnech; • účast na místě plnění dle požadavků Objednatele; • účast na veřejnoprávních řízeních a jednáních za účelem ujasnění nebo vysvětlení souvislostí s příslušnou částí dokumentace, popř. s jejími navrhovanými či přijatými změnami; • dozor při případném zpracování výrobní dokumentace k zabezpečení souladu s dokumentací DSP a DPS; • bezodkladné informování Objednatele o jakýchkoli chybách či nedostatcích zjištěných během dozoru a zpracování návrhů na jejich odstranění; • kontrola dokumentace skutečného provedení akce, protokolů a dokladů o provedených zkouškách; • spolupráce s pracovníkem technického dozoru investora a koordinátorem bezpečnosti práce na staveništi v průběhu provádění akce; • další potřebné činnosti ke kompletnímu a zdárnému dokončení veřejné zakázky; • spolupráce při zajištění přejímacího řízení; • dohled nad odstraněním vad a nedodělků; • vedení záznamů o provádění AD ve stavebním deníku; • zpracování závěrečné zprávy autorského dozoru s prohlášením, že veřejná zakázka byla provedena dle zpracované dokumentace, včetně změn schválených v průběhu realizace akce. Předmětem díla jsou rovněž činnosti a práce, které nejsou výše uvedeny, ale o kterých Zhotovitel věděl nebo podle svých odborných znalostí vědět měl anebo mohl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení díla dané povahy třeba a dále, které jsou s řádným provedením díla nutně spojeny a vyplývají ze standardní praxe realizace děl analogického charakteru, přičemž provedení těchto prací nezvyšuje cenu za provedení díla. Ostatní podrobnosti k zakázce jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.

Kód z číselníku NIPEZ

71320000-7

Název z číselníku NIPEZ

Technické projektování

Hlavní místo plnění

Plzeňský kraj

Kód z číselníku CPV

71320000-7

Název z číselníku CPV

Technické projektování

Název předmětu

Technické projektování

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění smlouvy je budova na adrese Radobyčická 1313/14, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň. Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 23.1.2025 od 10:00. Sraz účastníků je před budovou Radobyčická 1313/14, 301 00 Plzeň.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ032Plzeňský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 01. 2025 13:42Uveřejnění zadávacích podmínek